File Not Found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

• Check your spelling
  • Return to the home page
  • Click the Back button

Christina Holgård Sørensen

Sidst opdateret: 1. februar 2024
Christina Holgård Sørensen

Beskrivelse:

Jeg skriver for at give børn og unge mod til at være sig selv. Og for at vise dem konsekvenserne af ikke at være det. Vi mister alle os selv indimellem, kommer til at lyve og være uærlige. Men det er altid muligt at finde sig selv igen, lære af sine fejl og rette op på problemerne. Der er altid en chance til. Eller mange.

Ud over at skrive bøger til børn og unge redigerer jeg og læser korrektur for Muusmann Forlag, Forlaget Alinea, Alvilda Karrusel og en lang række forfattere.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Kolsbæk byvej 1, 3200 Helsinge Land: Danmark Tlf: 42774833 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 26858879

Medlem Af:

BU-gruppen