Susan Kate Hansen Hemmingsen

Sidst opdateret: 6. juli 2023
Susan Kate Hansen Hemmingsen

Beskrivelse:

Jeg er ernæringsrådgiver og kostvejleder. Er forfatter til 3 bøger, Kødfrie dage, kødfrie hverdage og kødfrie hverdage -2.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Ørslev Stationsvej 57, 4100 Ringsted Land: Danmark Tlf: 61751275 Mobil: 61751275 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 31730392

Medlem Af:

Faglitterære gruppe

Online Referencer:

Forlag: forlaget Mellemgaard Udgivelsesår: 2018

Kødfrie dage

Bogen henvender sig til den som er ernæringsbevidst og kvalitetsbevidst og som vil have vegetarmad integreret i den daglige madlavning uden at det bliver for svært og tidskrævende.
Kødfrie dage er nutidens trend, da vi alle er mere eller mindre miljøbevidste og tænker på dyrenes velfærd.
Kødfrie dage kan man sagtens have uden at være vegetar eller veganer og bogen indeholder opskrifter som er nemme og alligevel indeholder masser af proteiner, vitaminer og mineraler så selv om du dyrker sport vil du blive mæt. Forskning tyder på at vegetarmad er velegnet for mennesker der fx lider af gigt eller diabetes 2.