Kom og hør om nye udgivelser og få vigtige erfaringer fra dine kolleger

På vores første fyraftensmøde i Aarhusgruppen her efter sommerferien sætter vi det kollegiale i centrum. Kom og få et par hyggelige timer i selskab med dine kolleger, hør om nye udgivelser i gruppen eller måske ligger du selv inde med en vigtig erfaring eller iagttagelse, som dine kolleger kan drage nytte af.

Vi mødes som altid på Godsbanen i Vogn 1, drikker lidt kaffe og hyggesnakker, før vi kaster os over bogpræsentationer, erfaringsudveksling og hilser på nye medlemmer i gruppen.

Har du en udgivelse eller erfaring du gerne vil fortælle dine kolleger om, eller er du nyt medlem i gruppen og klar på at præsentere dig selv for os andre, så skriv til Gunvor og kom på “talerlisten.”

Af hensyn til indkøb af kage og frugt vil vi meget gerne have tilmeldinger til mødet senest d. 26. august på info@gunvorganerkrejberg.dk

Torsdag d. 29. august

Godsbanen, Vogn 1 kl. 16-18, 8000 Aarhus C