Lars H.U.G. og Søren Ulrik Thomsen til LiteratureXchange

Mød Lars H.U.G. og Søren Ulrik Thomsen, til en aften med poesi og musik.

Af Aarhusgruppen - 23. maj 2022

Musiker og sangskriver Lars H.U.G. begyndte sin musikalske karriere med gruppen Kliché i 1970’erne, men har siden 1984 udgivet en lang række albummer i eget navn. Han har blandt andet lavet albummet City Slang, hvor han har lagt musik til digtene fra Søren Ulrik Thomsens digtsamling af samme navn. Mød Lars H.U.G. i en samtale med sangskriver og komponist Jesper Mechlenburg om kunsten at skrive sange, om at lægge musik til Thomsens digte og om hans eget tekstunivers, hvor Søren Ulrik Thomsen også deltager.

16. juni 2022
Kl 19.30 – 21.00
Åben Scene, Godsbanen
Skovgaardsgade 3
8000 Aarhus C
.
NB! Alle gruppens gratisbilletter er fordelt!
.
Aarhusgruppen stiller 10 billetter gratis til rådighed for gruppens medlemmer. Billetterne fordeles efter først-til-mølle (Dog kun en billet pr medlem og kun til ét af de to arrangenter, som gruppen står for under LiteratureXchange).
.

Læs mere om arrangementet og køb billet til LitteratureXchange her