Litterær frisørsalon med Daniel Boysen

Oplev tre usædvanlige forfattersamtaler når vi igen i år gentager den Litterære Frisørsalon under den internationale litteraturfestival LiteratureXchange.

Mandag d. 17/6 sætter forfatter Daniel Boysen sig i barberstolen, frisør Jasem Metashar går i gang, samtalen begynder og roen falder på.

Grisk Barber er en old-school barbershop med hyggelig atmosfære, hvor mænd kan koble af mens håret og skægget bliver shinet op. Barbershoppen ligger i hjertet af Aarhus og er en del af det kreative fælleshus GRISKLAB.

Arrangementet er blevet til i et samarbejde mellem Dansk Forfatterforenings Aarhusgruppe og LiteratureXchange. Den litterære frisørsalon er støttet af Statens Kunstfond.

Billetter til arrangementet købes her

Mandag d. 17/6 kl. 17-18

Grisk Barber, Carl Blochs Gade 37, 8000 Aarhus C

Pris: 40,- (studerende 30,-)