Mød Lydmor til LiteratureXchange

Mød Jenny Rossander, der er kendt under kunstnernavnet Lydmor, til en aften med poesi og musik.

Af Aarhusgruppen - 23. maj 2022

Hvad sker der, når en etableret sangskriver præsenteres for en række digte og udfordres til at komponere musik til ét af dem foran et publikum, og kunstneren kun har en time til at sætte musik til teksten? Lydmor har takket ja til udfordringen og vil vælge ét af tre digte, der først bliver præsenteret for hende på scenen. Komponist og sangskriver Jesper Mechlenburg er aftenens vært.

09. juni 2022
Kl 19.30 – 21.00
Åben Scene, Godsbanen
Skovgaardsgade 3
8000 Aarhus
.
Aarhusgruppen stiller 10 billetter gratis til rådighed for gruppens medlemmer. Billetterne fordeles efter først-til-mølle (Dog kun en billet pr medlem og kun til ét af de to arrangenter, som gruppen står for under LiteratureXchange).
.
For tildeling af en billet:
sms til Johs Thorst på mobil: 51 77 93 49 eller send en mail til Johs på: johsthorst@gmail.com
.

Læs mere om arrangementet under LitteratureXchange her