SKRIV LØS – i Aarhus

SKRIV LØS er for alle skrivende medlemmer i Dansk Forfatterforening, som vil afsætte målrettet og fokuseret skrivetid i kalenderen.

Aftenen indledes med en kort præsentationsrunde og man kan, hvis man har lyst, deltage i et par opvarmningsøvelser. Derefter er de næste par timer afsat til at skrive til energien og lyden af hinandens tastatur. Derudover vil der hver gang være afsat tid til, at nogle af gruppens medlemmer kan få hjælp eller respons på det, der lige nu er vigtigt for den enkelte. F.eks. pitche en idé, få respons på en tekstbid, få hjælp til at komme videre, der hvor man sidder fast, snak om forlag, tips og tricks osv. osv. Der er ikke bindende tilmelding, men man skal på forhånd fra gang til gang melde sig til et par dage før og skrive, hvis man har et punkt til aftenen.

De, der kommer i gruppen er med til at sætte rammen for indholdet og er i fællesskab med til at udvikle den.

Skriv løs-møderne ligger (som udgangspunkt) den første mandag i måneden fra 18-21.

Tovholder: Annie Bahnson. Mail mig på: a9bahnson@gmail.com

Sted: Godsbanen, Vogn 1, 8000 Aarhus C

Gratis for både associerede og ordinære medlemmer.

Pris for ikke-medlemmer er 450,- for 3 gange.

Kommende datoer i 1. halvår 2019:

1. april

6. maj