Alice Snerle Lassen

Sidst opdateret: 3. maj 2017
Alice Snerle Lassen

Beskrivelse:

Jeg er illustrator, tegner, og billedkunstner, og har illustreret for diverse blade og tidsskrifter , samt forskellige bøger (jvf. fremsendt materiale og bøger til sekretariatet) fra starten af halvfemserne. Jeg har desuden lavet grafisk arbejde og layout, i programmerne InDesign og Photoshop, og jeg har endvidere benyttet Photoshop i forbindelse med grafisk billedbehandling i mine illustrationer. Siden november 2014 har jeg lavet illustrationer til kriminovellen i bladet ”Søndag” adskillige gange. Jeg har i 90erne og indtil 2006 illustreret artikler for en lang række fagtidsskrifter og fagblade. (Se venligst eksempler herpå på min hjemmeside www.allustrations.com) Siden 98 har jeg udstillet mine tegninger, billeder og collager i forskellige gallerier, bl.a. Galleri Kellum, Galerie Helth og Galleri Lisse Bruun.

Kontaktoplysninger:

Land: Danmark Tlf: 51269902 Mobil: 51269902 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

BU-gruppen, Illustratorgruppen

Online Referencer:

Udgivelser

Seneste udgivelse: Uddannelsesbogen (Illustr. til bogen)
Forlag: KSI Forlaget
Udgivelsesår: 2010 (2011? bogen er fremsendt til sekretariatet sammen med diverse andet materiale)

Illustrationer til forlag, bl.a.:
Ørnens Forlag : “Min far sidder i fængsel” Ørnens Forlag
Humorbøger for Forlaget Skyggen: Drengen og Trolden
“Rigtige kvinder gider ikke høre mere vrøvl” (Forlaget Skyggen)
“Undskyld svigermor” (Forlaget SKyggen)
Læse-let bog for Forlaget Skyggen: “Drengen og trolden og andre eventyr” (Forlaget Skyggen)
Børnebilledbogen “Drømmerejsen” for Forlaget Holst
KSI Forlaget: “Uddannelsesbogen” og
“Rejser og uddannelse i udlandet”
“Aktionærhåndbogen” for Dansk Aktionærforening

Illustrationer til aviser, blade og tidsskrifter (udsnit):
Ekstra Bladet 89 – 92 Side 2 tegningen
Magisterbladet
Dansk Presse
LVU Fagbladet
Efterskolen
FOA (illustr. af pjecer for sygehjælpere m.m.)
Biopress
De Frie Grundskoler
Det Fri Aktuelt
Bladet “Formidl”
Private virksomheder, bl.a. BWSC Allerød: Tegninger til nyhedsbreve og firmablade, oplæg, etc.