Erhvervslokaler udlejes

15. marts 2018

Mangler dit kontorfællesskab, praksis eller lille forening et sted at være? Dansk Forfatterforening udlejer 72 m2 fordelt på 2 lyse lokaler roligt placeret på Christianshavn. Ud over de to lokaler er der tekøkken, toilet, et lille depot og et ekstra rum uden vindue. Der er adgang til smuk privat gård, og lokalerne ligger meget tæt på Metro. Parkering foregår efter samme vilkår som resten af Kbh K.

Lejemålet udlejes for 2 år med mulighed for forlængelse. Lejemålet  foregår udelukkende på erhvervslejevilkår uden overnatning.

Den månedlig leje er 10.500 kr. (momsfrit) inkl. el, vand og varme. Der skal indbetales 3 måneders depositum (eller efter aftale afhængigt af istandsættelse),  og der følger en attraktiv mulighed med for at leje større lokaler i forbindelse med større seminarer, møder eller lign.

For yderligere information og aftale om fremvisning, kontakt da Nena Wiinstedt på df@danskforfatterforening.dk