Få medlemsrabat på billetter til Blixenprisen 2019

Fredag d. 24. maj afholdes afholdes Blixenprisen 2019 på Folketeatret i Nørregade i København. Som medlem af Dansk Forfatterforening har du mulighed for at få fingrene i en billet – endda med medlemsrabat – allerede nu.

Illustration: Tea Bendix

20. februar 2019

Nu kan du sikre dig en billet med medlemsrabat til årets største fejring af litteraturen, Blixenprisen 2019. Fra torsdag d. 21. februar og en uge frem – til og med torsdag d. 28. februar – er billetsalget kun åbent for medlemmer af Dansk Forfatterforening.

Køb billetten på www.folketeatret.billetten.dk

For at indløse rabatten skal du først indløse kampagnekoden nede i højre hjørne. Den kan rekvireres ved at kontakte sekretariatet, og ellers er den oplyst i foreningens nyhedsbrev sendt ud torsdag d. 21. februar 2019.

En billet med medlemsrabat koster 150 kroner.

Billetsalget for alle åbner fredag d. 1. marts.