Generalforsamlingen den 4. september

Den udskudte generalforsamling holdes i Forfatterforeningens egne lokaler i Strandgade 6 på Christianshavn. Tilmelding er ikke nødvendig. Klik her for at se, hvem der stiller op til bestyrelsesvalget. Det er muligt at stille op helt frem til punktet valg under generalforsamlingen.

17. august 2021

Dagsorden m.m. er optrykt i det seneste nummer af Forfatteren og kan desuden læses her.

Foreningen byder på et glas efter generalforsamlingen, men i år er der ikke nogen fælles middag bagefter.

Derimod er der mulighed for at mødes under festlige former ved legatreceptionen den 27. august og igen, når Zinklarprisen tildeles den bulgarske forfatter Georgi Gospodinov den 10. september.