Kulturmødet på Mors 2018

Formand Morten Visby og medlem af bestyrelsen og formand for BU, Inge Duelund deltog i 2018 ved Kulturmødet på Mors.

10. september 2018

På kulturmødet på Mors  mødte de politikere, kunstnere, debattører, tv værter, biblioteker, foreninger, børn, voksne, kunst, gamle venner, refleksion, nordisk folkemusik med DR s bigband, madperformance, lyrikbingo, forfattersamtaler i private hjem, broderi til højtlæsning, kulturministeren som kordirigent, symfonimusik, Huseums besøg (med h, ja)  sol og regnvejr og meget mere.

Det kommer der på sigt en hel masse fagligt samarbejde ud af. Dansk Forfatterforenings strategi i forhold til kulturmødet på Mors er at være tilstede med en lobbyistisk tilgang.