Lyt løs i din juleferie

“Hvem er Danmark?” er blevet til podcastserien “En forfatter flytter ind” hos DR og litteratursalonen Den Røde Sofa er tilgængelig som podcast hos Den2Radio.

3. december 2019

Mød 10 af forfatterne fra Dansk Forfatterforenings læseprojekt “Hvem er Danmark?” i podcastserien “En forfatter flytter ind” hos DR radio. Hør om forfatternes møder med fremmede danske byer og deres oplevelser med at skabe et litterært danmarkskort.

“Hvem er Danmark?” er støttet af Nordea-fonden og du kan læse alle tekster fra projektet her.

Den Røde Sofa er en tilbagevendende litteratursalon i Dansk Forfatterforening, hvor forfattere, oversættere og illustratorer bliver interviewet om deres arbejde. Samtalerne udkommer efterfølgende som podcast hos Den2Radio og alle udsendelser kan findes her.

Hold øje med kommende Rød Sofa-arrangementer på Den Røde Sofas facebookside.