AFLYST: Nytårskur for BU-gruppen

Af BU-gruppen - 22. november 2021
AFLYST PÅ GRUND AF…
NÅ, JA, DU VED…
Endnu engang gentager BU-gruppen succesen og afholder en festlig nytårskur for at fejre medlemmernes udgivelser.
Så sæt kryds i kalenderen fredag d. 14. januar 2022 kl. 19.00.
Vi starter med boblende velkomstdrinks og velkomsttale.
Herefter vil de tilmeldte forfattere og illustratorer have mulighed for kort at præsentere deres udgivelser fra både 2020 og 2021, der gik.
Hvert indlæg varer tre minutter plus bifald.
Efter præsentationerne vil Madam Karen sørge for at vi alle bliver beriget musisk, og vi slutter aftenen af med pindemadder og mulighed for at lykønske hinanden og høre mere om hinandens bøger.
Hvis man har lyst til at præsentere en udgivelse eller blot at være med til at fejre andres udgivelser, kan man skrive til Lise Bidstrup på lisebidstrup@stofanet.dk senest fredag d. 7. januar. Husk at skrive i tilmeldingen, om du ønsker at præsentere en udgivelse. Det er ikke muligt at komme til at præsentere sin udgivelse, hvis man ikke er tilmeldt.
For at understrege at vi fejrer noget fantastisk denne aften, er man meget velkommen til at iføre sig sit festligste tøj, ordensbånd, tiara eller uniform.