Cindy Lynn Brown

Sidst opdateret: 29. november 2023
Cindy Lynn Brown

Beskrivelse:

Dansk/Amerikansk lyriker. Uddannet Mag.Art i litteraturvidenskab og skrivekunst ved SDU
Priser/legater Landbrugets Kulturfond, 2013

Har digte oversat til bengali, engelsk, fransk, kinesisk, italiensk, kinesisk, kroatisk, koreansk, nepalesisk, portugisisk, slovensk, spansk, tyrkisk og ukrainsk.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Valby Land: Denmark Mobil: 60167622 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

Dansk Oversætterforbund, Lyrikere

Online Referencer:

Flere referencer:

www.cindylynnbrown.com

www.odenselyrik.com

begyndelsen

Oversætter fra:

Amerikansk, Dansk, Engelsk, Fransk

Oversætter til:

Amerikansk, Dansk, Engelsk (britisk)

Besøg mig på:

rigtige børn vokser ikke op i forbifarten

Digte Bogen undersøger, hvordan vi navigerer mellem de mange stemmer, der konstant fortæller os, hvordan vi skal leve. Stemmer fra medier, myndigheder og andre autoriteter. Teksterne har alle titler fra medier: ugeblade, TV-programmer, aviser, fagblade mm. og teksterne er flerstemmige - de forskellige stemmer afbryder hinanden uafbrudt og glider i et langt flow ind og ud af hinanden.

Bogforsidens illustrator: Jean Moreaux

Bogen udkom i 2016 på kroatisk med titlen Prava djeca (ne) odrastaju usput på forlaget Mala Zvona