S-fyraftensarrangement med Christian Have

Skønlitterært fyraftensarrangement

Hvordan skal kunst og kultur udvikle sig i de kommende år med stadig skrantende budgetter og en ofte manglende forståelse for områdets betydning. Monopolet på de store fortællinger tilhører ikke længere kun kunsten og kulturen og i en stadig mere digitaliseret og medieret tidsalder udfordres kulturområdet. Men hvilke mulighedsrum opstår, og hvordan kan samarbejde og kreative partnerskaber være med til at skabe udvikling og både kunstnerisk og økonomisk vækst?

Christian Have, Kommunikationsekspert og ejer af Have Kommunikation. Udgivet 10 bøger om formidling af kunst og kultur og senest en række bøger om samarbejde mellem Kultur og Erhverv og Kreative Partnerskaber. Var medlem af Det Kreative Vækstteam, som blev nedsat af den forrige regering til at komme med anbefalinger indenfor for den kreative og kulturelle sektor.

Sidder i en række bestyrelser, bl.a. Trapholt, Sort/Hvid, Avenue-T, Dramafronten, Frederiksbergmuseerne, Fredericia Teater, Ofelia Plads m.fl.

Tilmelding senest den 1. november til Anne Hjelmsøe på Anne@jpm.dk