Bosnisk og dansk lyrik i oversættelse

Jørgen Christian Wind Nielsen fortæller om Dansk PEN Sprognetværk, Karsten Bjarnholt om Lyrikgruppen i Dansk Forfatterforening og Milena Rudez om SBHFOB (Sällskapet för bosnisk-hercegovinska författare, översättare och bibliotekarier) fra Sverige.

Milena introducerer medlemmer af SBHFOB, digtere Enisa Popovic-Cengic, Tomislav Cale og Aleksandar Šajin, og fortæller om oversættelse af dansk lyrik til bosnisk/kroatisk/serbisk.
Karsten Bjarnholt, Marianne Larsen, Niels Hav, Per-Olof Johansson og Helle Sloth-Nielsen læser deres digte, der er offentliggjort i Bosnien-Hercegovina.

Gratis entre og åbent for alle, men nødvendig tilmelding til Jørgen Christian Wind Nielsen wind.kommunikation@webspeed.dk

Se det fulde program her