BU fyraftensmøde om russisk børnelitteratur

Børne- og ungdomslitteraturens muligheder i Rusland

I foråret lavede Dansk Forfatterforening et arrangement, som belyste mulighederne for dansk skønlitteraturs udbredelse i Rusland. Oleg Zobern fra Ruslands største forlag, Eksmo, fortalte og svarede på spørgsmål, danske forfattere udkommet i Rusland delte deres erfaringer og læste op.

Torsdag d. 11. oktober kl. 18:30 laver vi et tilsvarende arrangement omkring børne- og ungdomslitteraturens muligheder.

Vi får besøg af Ksenia Kovalenko og Tatiana Kormer fra børnebogsforlaget Albus Corvus og Liudmila Chizhova som er formand for Ruslands IBBY.

Se hele programmet her

Arrangementet er åbent, men tilmelding nødvendig på

df@danskforfatterforening.dk

tlf: 32 95 51 00

Arrangementet gentages den 12. oktober i Aarhus. Nærmere information om dette senere.