BU inviterer på havnerundfart med guide

BU inviterer på Havnerundfart med guide.
Vi mødes kl. 18 i foreningens lokaler til et kig ind i foreningen, så jeres eventuelle gæster også får set de flotte lokaler. Derefter går vi i samlet flok til båden og tager på en havnerundfart, hvor vi under ledelse af arkitekt og københavnerkyndig, Rita Justesen, alle kan blive klogere på Københavns Havn.

Tag en picnic-kurv, din familie og/eller nogle venner med. Arrangementet er åbent for BU’ere og deres gæster, og hvis der er ekstra plads, er medlemmer af andre grupper super velkomne.

Tilmelding til havnerundfarten sker til BU-formand Lise Bidstrup på Lisebidstrup@stofanet.dk  senest d. 15. august.