Digitalt fyraftensmøde med andre i dit område #1 – med Krister Moltzen

Dato: Tirsdag d. 29. september, 16:30-17:30 (onboarding fra kl. 16)

OBS. For ordinære medlemmer der bor i postnumre der starter med 5 og 6

Dansk Forfatterforening ligger fysisk i København, men har medlemmer i alle regioner såvel som udland. Derfor lancerer vi nu et digitalt tilbud til dig, der er bosat uden for Storkøbenhavn: Du kan komme til online-fyraftensmøde hjemmefra.

Tirsdag d. 29. september kl. 16:30-17:30 holder vi møde for medlemmer i postnumre der starter med 5 og 6. Formatet bliver afslappet med et spændende oplæg om arbejdsproces, mulighed for at hilse på andre medlemmer og til sidst vil foreningens formand Morten Visby hilse på medlemmerne og give en kort update på de vigtigste politiske indsatsområder for foreningen lige nu. Du deltager via Zoom hjemme fra din egen computer.

Program:

• Onboarding på Zoom fra kl. 16 – gennemgang af funktioner og praktiske informationer vedr. Zoom-deltagelse kl. 16:20
  • Velkommen
  • Oplæg om arbejdsproces v. Krister Moltzen
  • Præsentationsrunde med andre medlemmer i mindre grupper
  • Formand Morten Visby fortæller om foreningens politiske arbejde
  • Vi runder af og siger tak for i dag

Krister Moltzen
Du kender sandsynligvis allerede hans stemme. Krister Moltzen har nemlig lavet velkomponerede podcasts på Third Ear i over ti år. Han står bl.a. bag podcasts som I et forhold med, Kvinden med den tunge kuffert og Guldhornene. Krister Moltzen er mester i at komponere medrivende narrativer af dokumentarisk stof, og vil fortælle mere om sin researchmetode og tilgang til fortællinger til mødet. Krister Moltzen er desuden også filminstruktør og erfaren underviser.

Tilmelding sker til Lotte Foged på kontakt@danskforfatterforening.dk senest søndag d. 27. september.

Dagen inden arrangementet vil du modtage et link til Zoom-mødet og instruktioner via mail.

Bemærk, at dette arrangement fortrinsvis er for medlemmer der bor i postnumre der starter med 5 og 6. Bor du i udlandet eller andre områder uden for Storkøbenhavn, kan du se dato for fyraftensmøde med dit område herunder, eller i foreningens arrangementskalender. Tilmeld dig det arrangement, som er relevant for dig ved at skrive arrangementsnummer, navn og email til kontakt@danskforfatterforening.dk.

Arrangementer i rækken:

Arrangement #1
For medlemmer der bor i postnumre der starter med 5 og 6
tirsdag d. 29. september 16:30-17:30 (onboarding fra kl. 16)

Arrangement #2
For medlemmer der bor i postnumre der starter med 4 samt 3700-3790 (Bornholm)
tirsdag d. 6. oktober kl. 19-20 (onboarding fra kl. 18:30)

Arrangement #3
For medlemmer der bor i postnumrene 8000-8270 samt medlemmer bosat i udlandet
torsdag d. 22 oktober kl.  16:30-17:30 (onboarding fra kl. 16)

Arrangement #4
For medlemmer der bor i postnumre der starter med 7 og 9 og 8300-8990