Digitalt fyraftensmøde med andre i dit område #4 – med Camilla Stockmann

Dato: Tirsdag d. 17. november, 19-20 (onboarding fra kl. 18:30)

OBS. For ordinære medlemmer der bor i postnumre der starter med 7 og 9 samt 8300-8990

Dansk Forfatterforening ligger fysisk i København, men har medlemmer i alle regioner såvel som udland. Derfor lancerer vi nu et digitalt tilbud til dig, der er bosat uden for Storkøbenhavn: Du kan komme til online-fyraftensmøde hjemmefra.

Tirsdag d. 17. november kl. 19-20 holder vi møde for medlemmer i postnumre der starter med 7 og 9 samt 8300-8990. Formatet bliver afslappet med et spændende oplæg om arbejdsproces, mulighed for at hilse på andre medlemmer og til sidst vil sekretariatschef Sara Strand hilse på medlemmerne og give en kort update på de vigtigste politiske indsatsområder for foreningen lige nu. Du deltager via Zoom hjemme fra din egen computer.

Program:

• Onboarding på Zoom fra 18:30 – gennemgang af funktioner og praktiske informationer vedr. Zoom-deltagelse kl. 18:50
  • Velkommen
  • Oplæg om arbejdsproces v. Camilla Stockmann
  • Præsentationsrunde med andre medlemmer i mindre grupper
  • Sekretariatschef Sara Strand fortæller om, hvad der sker i foreningen lige nu
  • Vi runder af og siger tak for i dag

Camilla Stockmann
er forfatter til fire bøger og arbejder primært som kulturjournalist på Politiken, hvor hun skriver om alt fra overlevelsesguides til forældreintra til Donald Trumps dance moves og andre fænomener i amerikansk kultur. I 2017 vandt hun Cavlingprisen for bogen Bullshit – Fortællingen om en familie, som hun skrev sammen med Janus Kølster-Rasmussen. Camilla Stockmann vil til mødet holde oplæg om noget, der er relevant for alle typer skribenter: nemlig hvordan man bedst kommer i flow og undgår skriveblokering, når man arbejder.

Tilmelding sker til Lotte Foged på kontakt@danskforfatterforening.dk senest søndag d. 15. november. Dagen inden arrangementet vil du modtage et link til Zoom-mødet og instruktioner via mail.

Bemærk, at dette arrangement fortrinsvis er for medlemmer der bor i postnumre der starter med 7 og 9 samt 8300-8990. Bor du i andre områder uden for Storkøbenhavn eller i udlandet, kan du se dato for fyraftensmøde med dit område herunder, eller i foreningens arrangementskalender. Tilmeld dig det arrangement, som er relevant for dig ved at skrive arrangementsnummer, navn og email til kontakt@danskforfatterforening.dk.

Arrangementer i rækken:

Arrangement #1
For medlemmer der bor i postnumre der starter med 5 og 6
tirsdag d. 29. september 16:30-17:30 (onboarding fra kl. 16)

Arrangement #2
For medlemmer der bor i postnumre der starter med 4 samt 3700-3790 (Bornholm)
tirsdag d. 6. oktober kl. 19-20 (onboarding fra kl. 18:30)

Arrangement #3
For medlemmer der bor i postnumrene 8000-8270 samt medlemmer bosat i udlandet
torsdag d. 22 oktober kl.  16:30-17:30 (onboarding fra kl. 16)

Arrangement #4
For medlemmer der bor i postnumre der starter med 7 og 9 og 8300-8990