Fyraftensmøde – om kærlighed og erotik i litteraturen

Er romancen død? Ligger den parfumeret henslængt i silkelagener et sted mellem
svulstige og puritanske Cartland eller i en rå gyde efter en vild nat hos Bukowski?

I virkeligheden er kærlighedsromanen og de erotiske fortællinger mere levende end nogensinde. På årets traditionelt mest romantiske dag drysser vi med rosenblade og sender et kærestebrev til et par udskældte (og sælgende!) genrer — og finder ud af, om ham Valentin er til noget. Vi får besøg af forfatter Pernille Vørs og Natalie Uldbjerg Hansen, redaktionschef hos LUST hos Lindhardt & Ringhof, og måske endnu flere interessante folk, der kan kaste lys på det saftige og smægtende i litteraturen lige nu.

Stephanie Caruana er værtinde og fortæller om tendenser samt giver tips til at skrive sanseligt og kærligt. Hun er skønlitterær forfatter, journalist med adskillige hjerte/smerte-klummer og dating-tips bag sig, og underviser bl.a. i at skrive erotika.

Alle ordinære medlemmer er velkomne.

Tilmelding senest den 10. februar til stephanie@caruana.dk