Høstseminar i Dansk Forfatterforening om det internationale arbejde

Dansk Forfatterforening sætter fokus på det internationale arbejde på et høstseminar.

Kom og bliv orienteret om det arbejde, der foregår lige nu, og diskutér og byd ind med forslag til nye initiativer.

Der bliver en række oplæg, bl.a. om bestyrelsen og formandskabets internationale aktiviteter, om hvad der foregår i andre foreninger, og om Counterpoint, et onlinemagasin for og om litterær oversættelse og oversættere.

Det foregår torsdag d. 28. november kl. 15:30-18 i Forfatterforeningens lokaler i Strandgade 6, 1401 København K.

Se programmet her

Efter seminaret bydes der på vin og snacks.

Tilmelding senest mandag d. 25. november til medlemsservice@danskforfatterforening.dk

Foreningen refunderer billigste offentlige transport minus 75 kr. i egenbetaling. Gælder for medlemmer i provinsen.