Kbh.: Informationsmøde med de to litterære udvalg under Statens Kunstfond

Informationsmøde om arbejdslegater fra Legatudvalget for Litteratur og rejselegater og projektstøtte mv. fra Projektstøtteudvalget for Litteratur.

Medlemmer af de to udvalg og repræsentanter fra sekretariatet i Slots- og Kulturstyrelsen informerer om kriterier for tildeling af arbejdslegater og støtte og om arbejdet i de to litterære udvalg under Statens Kunstfond generelt.

Legatudvalget har justeret kriterierne op til ansøgningsfristen 1. februar 2017, så kom og hør om kriterierne og få mulighed for at stille spørgsmål.

Projektstøtteudvalget har også justeret i kriterier og puljer med første ansøgningsfrist 15. februar, så kom og hør mere om det også.

Fra Legatudvalget deltager Tomas Lagermand Lundme og Juliane Wammen.

Fra Projektstøtteudvalget deltager Thomas Harder, Kristina Stoltz og Jakob Levinsen.

Fra sekretariatet deltager Annete Bach, kontorchef, Marie Husted Dam, sekretær for projektstøtteudvalget, og Søren Beltoft, sekretær for Legatudvalget.

Alle er velkomne uanset medlemskab. Vi serverer kaffe og te til mødet.

Tilmelding – efter først-til-mølle-princippet til: Nena Wiinstedt på df@danskforfatterforening.dk senest onsdag den 4. januar. Vi opretter venteliste, så giv venligst besked, hvis du bliver forhindret.