Kulturnatten – Portrætter – mellem stilstand og bevægelse

Dansk Forfatterforening inviterer til en work-in-progress udstilling af billede og tekst-skabere under det overordnede tema “portrætter”. Alle er velkomne – også uden kulturpas!

Croquisen er øjebliksbilledet af det nøgne menneske – men kan man skrive til croquis? og hvilke aftryk af mennesket kommer der ud af en sådan skrive-tegne øvelse i skrift og i billeder? Dansk Forfatterforening inviterer til en work-in-progress udstilling af billede og tekst-skabere under det overordnede tema “portrætter”.

Her kan du opleve forfattere og illustratorer fra Dansk Forfatterforening udfordre sig selv i 2 croquis-hold. Foreningens illustratorer, forfattere og oversættere udstiller værker der enten omhandler eller er portrætter. Ord- og billedkunstnernes til blivende værker vil løbende blive hængt op og sat sammen – en udstilling vokser frem, og portrætter af det nøgne menneske/modellen opstår på stedet. Croquisen vil blive ledet af billedkunstneren Jeff Ibbo.

Se hele programmet her