Masterclass med Jan Stocklassa

Kunne du tænke dig lære mere om at skrive på grænsen mellem virkelighed og fiktion?

Aarhus Litteraturcenter og Dansk forfatterforening står bag denne masterclass, hvor forfatter Jan Stocklassa fortælle om sine litterære projekter og erfaringer herfra. Herefter vil der være en række praktiske øvelser, så deltagerne selv får lejlighed til at prøve kræfter med emnet. Afslutningsvis vil der være diskussion af såvel oplæg som øvelser.

Masterclassen henvender sig til folk der selv skriver indenfor denne genre eller arbejder professionelt med emnet. Send en motiveret ansøgning til seminar@litteraturen.nu, der fortæller, hvorfor denne masterclass har relevans for dig. Deadline senest 13 juni. Begrænsede pladser, maks. 9 deltagere.

Læs mere her: http://www.litteraturen.nu/begivenhed/masterclass-med-jan-stocklassa/?fbclid=IwAR1Rx-Ekkz3oSRvjw7wJn3u6M4ugaB73XmzWLjH3_YNRt14_RIvhVJTcaw4

Arrangementet er støttet af Statens Kunstfond