Online fyraftensmøde i L-gruppen

L-styrelsen inviterer gruppens medlemmer til online fyraftensmøde fredag d. 27. november kl. 16-18

L-styrelsen i Dansk Forfatterforening vil gerne invitere dig til et fagligt spændende og socialt møde online. Mødet finder sted fredag den 27.november kl. 16-18, og alle medlemmer af L er inviteret med. Du deltager via Zoom hjemme fra din egen computer.

Til mødet kommer oplægsholder Christel Sunesen, der er forlægger hos Ekbátana samt initiativtager til Mikrofest og Lille Bogdag. Hun vil i samtale med formand for Lyrikergruppen Daniel Boysen, fortælle om tendenser i årets udgivelser, aktivisme i forlagsverdenen og et mærkværdigt 2020.

Tilmelding skal ske på mail til kontakt@danskforfatterforening.dk senest torsdag d. 26. november kl. 12. Skriv ”L-møde” i emnefeltet.