AFLYST: Online grundkursus i forlagskontrakter og ophavsret med jurist Anne Koldbæk

KURSET ER AFLYST 8. DECEMBER 2020. MEN det er i stedet muligt at søge om en plads på de juridiske kurser i det nye år 12. januar og 2. februar – hold øje med nyhedsbrevet for mere info.

——————————————–

Kom til vores jurist Anne Koldbæks populære kursus hjemmefra din stue. Kurset gennemføres via Zoom.

På kurset gennemgås de vigtigste grundelementer i ophavsretten og den typiske forlagskontrakt.

Der kræves forudgående tilmelding og deltagerantallet er begrænset til 12 deltagere mht. muligheden for at alle vil kunne få lejlighed til at stille spørgsmål.

Målgruppe: Ordinære medlemmer, der ikke har deltaget i et tilsvarende kursus før. Kurset baseres primært på forfatterkontrakter, men oversættere og illustratorer er også velkomne til at deltage. Associerede medlemmer henvises til juristens individuelle kontraktrådgivning.

Tilmelding senest torsdag d. 3. december 2020 direkte til Anne Koldbæk på ak@danskforfatterforening.dk