S Fyraftensbar: Forlæggerens og forfatterens rolle i dag

Fredag d. 9. oktober er der fyraftensbar i S med oplæg fra Karsten Nielsen og mulighed for at hilse på gruppens nye formand

Karsten Nielsen – bl.a. medstifter af C&K Forlag – giver med baggrund i sine over tredive år lange karriere som redaktør og forlægger et bud på forlæggerens og forfatterens rolle i dag. Kom og mød dine kolleger og den nye S-formand til en hyggelig aften. Døren er åben fra 16.30 og klokken 17 går Karsten på. Der er øl, vin, snacks og snak, og aftenen slutter ca. klokken 21.00.

Alle medlemmer er velkomne, af corona-hensyn er tilmelding obligatorisk.

Tilmelding sker til kontakt@danskforfatterforening.dk senest torsdag d. 8. oktober kl. 12 – husk at skrive dato og arrangement i emnefeltet