SKRIV LØS m. Annie Bahnson

SKRIV LØS er for alle skrivende og tegnende medlemmer i Dansk Forfatterforening, som vil afsætte målrettet og fokuseret arbejdstid i kalenderen.

SKRIV LØS er for alle skrivende og tegnende medlemmer af foreningen, som vil have målrettet og produktiv arbejdstid i kalenderen.

Dette efterår prøver SKRIV LØS noget nye: Skiftende ugedage. Vi er i Vogn 1 på Godsbanen og hver lang laver Annie en/flere skriveøvelser med udgangspunkt i en tekst eller et litterært emne eller tema. Herefter handler det om at skrive eller tegne og få en masse fra hånden.

Meld til på a9bahnson@gmail.com

Gratis for både associerede og ordinære medlemmer.

Skriv LØS i Aarhus gennemføres med støtte fra Aarhus Kommunes Kulturudviklingspulje.