Sommerhygge m. pizza og særlig velkomst til nye medlemmer

Hvad går du og bøvler med? Hvad er de bedste erfaringer, som du kan give videre til andre? Og hvilke faglige tips fra dine kolleger, vil du gerne selv have med hjem?

Mandag d. 30. maj holder vi sommerafslutning med faglig sparring og diskussion i grupper – og med en særlig velkomst til alle de nye medlemmer, som er kommet til under en nedlukket verden, eller som bare endnu ikke har fået sagt goddag til os andre i gruppen. Vi slutter fyraftensmødet af med pizza og fælles hygge. Pizzaen giver vi, men til gengæld vil vi bede dig tage egne drikkevarer med til maden samt et glas. Der vil som sædvanlig være kaffe og the under mødet. Og har man slet ikke fået hygget færdigt kl. 19, så er man velkommen til at fortsætte snakken enten ude i gården, hvis vejret er til det, eller ude ved bordene i Foyeren.

Tilmelding senest d. 23. maj på mailen  her

(skriv gerne om du er til kød eller vegetar)