Tegn din egen font med Fontself

Kursus i Fontself

Kursus i Illustrator-plugin’et Fontself, der gør det muligt for dig at lave din egen skrift med et snuptag. Drømmer du om at have din personlige håndskrift tilgængelig som en font? Eller har du brug for at lave skræddersyede skrifter til dine forskellige (bog)projekter? Eller har du måske bare brug for at kunne lave et par enkelte glyffer eller en helt særlig bullet? Fontself plugin’et gør det muligt at komme hurtigt i gang.

Du skal selv medbringe computer og have den seneste version af Adobe Illustrator installeret. Ud over det skal du købe pluginet “Fontself”, det koster ca. 2-300 kr. Udgiften dækkes af foreningen.

Underviser(e)

Julie Asmussen