Torsdag klokken fire – Religion i øjenhøjde

Anne-Sofie Holm, redaktør, Kristeligt Dagblads vidensportaler fortæller om,
hvordan man formidler religion og tro til børn, unge og Google?

Kristeligt Dagblads vidensportaler religion.dk og kristendom.dk har tilsammen omkring 3,3 millioner brugere årligt og 243.000 unikke besøgende månedligt. De formidler indhold om religionernes forunderlige verden på en måde, hvor alle kan være med – lige meget om man er elev i udskolingen eller gymnasiet, eller om man bare søger efter religionsrelateret viden på Google. Formaterne er forskellige – lige fra nyhedsartikler og dybdegående interviews til baggrundsartikler og brevkassespørgsmål.

Hør om vidensportalers arbejdsgange og samarbejde med eksperter, der deler deres dybe indsigt i religionernes kringelkroge.

Link til mødet: https://us02web.zoom.us/j/84682657079?pwd=L0FMQThTT2R6UjlOVEFEZmQ2QnpsQT09

Vi håber at se rigtig mange af jer og ser frem til frugtbare diskussioner om fagbogen, bogkultur og forfatterskab.

For alle medlemmer.