Gitte Schou Hansen

Sidst opdateret: 19. september 2023
Gitte Schou Hansen

Forfatter til 1 børnebog, udgivet i 2020 og 39 fagbøger med kreativ inspiration for børn og voksne, hvoraf mange er oversat til norsk og svensk og udgivet i årene 1994 - 2015. Enkelte titler er også oversat til islandsk og fransk. Bidragyder med historier til "Godnathistorier for dig" og "Juhuu, - nu´ det jul", udgivet på DR Multimedie. Har også illustreret mange kort for Unicef, WWF, SOS-børnebyerne og Stenders Forlag og designet kreative idéer for ugeblade og produkter for firmaer som Pobra, Sirius, Scanseason og Brdr. Løppenthin ApS. Har på eget forlag genudgivet 19 titler som e-bøger, der kan lånes på E-reolen.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Frugtparken 5, 2820 Gentofte Land: Danmark Mobil: 22121684 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 16153885

BU-gruppen, Faglitterære gruppe, Illustratorgruppen

Flere referencer:

www.gitteschouhansen.dk

@gitteschouhansen på Instagram

Forlag: Aschehoug Udgivelsesår: 2003

PERLER, PYNT, PAILLETTER

Bogen giver vejledning i dekoration af t-shirts, bælter, bluser og bukser med tekstilfarver, perler og pailletter og indeholder mange forslag og anvisninger på fremstilling af smykker på wire og perletråd. Modellerne er udført i forskellige sværhedsgrader, men de mange illustrative fotos, arbejdstegninger og abeskrivelser af fremgangsmåder gør det nemt at anvende bogen og finde inspiration til egne design.,