Grit Niklasson

Sidst opdateret: 24. oktober 2023
Grit Niklasson

Beskrivelse:

Jeg bor i det forblæste og charmerende nordvestlige Jylland. Med en fortid som jordemoder, socialrådgiver, pædagog, cand. scient. soc. og ph.d. i sociologi har jeg de seneste mange år undervist på professionsuddannelser og på universiteter og formidlet faglitteratur på både akademisk og populærvidenskabeligt plan. Nu er skønlitteratur kommet med på paletten.

Tilbyder også:

Jeg holder gerne foredrag om mine bøger og de etiske og menneskelige dilemmaer og spørgsmål, de rejser.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Klim Strandvej 80, 9690 Fjerritslev
Klim
Land: Danmark Mobil: 40448680 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

Faglitterære gruppe, De skønlitterære, Aarhusgruppen, Nordjyllandsgruppen

Online Referencer:

Forlag: Samfundslitteratur Udgivelsesår: 2015

Graviditet og risiko

Faglitterær bog om risikoforståelse og -misforståelse, tværsektorielt arbejde og socialt udsatte gravide. En bearbejdning af ph.d. afhandlingen fra 2014, tilføjet en del 2 med fokus på socialt udsatte gravide og det tværgående samarbejde om disse kvinder/familier