Madison Henriette Elaine Svensson

Sidst opdateret: 16. februar 2023
Madison Henriette Elaine Svensson

Beskrivelse:

I 2017 udkommer min bog: "Når mor har demens - en fortælling om sorg, glæde og angst".

Bogen er en erindringsbog om min mors demenssygdom, Alzheimers sygdom. I bogen fortæller jeg om demenssygdommens indtog i min families og mit liv, og hvordan min mor langsomt forsvinder for øjnene af mig.

"Når mor har demens ..." er en personlig fortælling om at leve som pårørende til en dement. Det er ikke en drejebog med op­ skrifter på den hurtige, den nemme eller den rigtige måde at være pårørende på. Men en ærlig og åbenhjertig skildring af et demensforløb og mange af de situationer og udfordringer, som pårørende til demente står ansigt til ansigt med undervejs".

Citat fra pressemeddelelsen fra Bogforlaget Frydenlund.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Vængevej 6A, 3220 Tisvildeleje Land: Danmark E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

Faglitterære gruppe, Kvindelige Forfattere