Inger-Lise Kristoffersen

Sidst opdateret: 13. februar 2017
Inger-Lise Kristoffersen

Illustrator/Billedkunstner. Uddannet på Kolding Designskole i 1972. Debuterede i 1979 med illustrationer til billedbogen "OM AT DRØMME" skrevet af Inger Bro. Har illustreret til adskillige forlag, samt udstillet i ind og udland. Forfatter og illustrator til grafisk ordløse billedbog MANDEN FLUEN & DET USTYRLIGE PIGEBARN.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Brumleby 182, blok Q, 2100 København Ø Land: Danmark Mobil: 28777079 E-mail: Klik for at se e-mail

BU-gruppen, Illustratorgruppen

Flere referencer:

Udgivelser

Seneste udgivelse: MANDEN, FLUEN OG DET USTYRLIGE PIGEBARN
Forlag: Turbine Forlag
Udgivelsesår: 2014

Har Illustreret til Alinea, Gyldendal undervisning, Gyldendal DINGO, Gjellerup Forlag, Sesam Forlag, Forlaget Medea, Aschehoug Forlag, Gad & Grafisk, Borgen Forlag, Forlaget Imudico, Høst & Søn i samarbejde med Illustratorgruppen i Dansk Forfatterforening. Dansklærforenings Forlag i samarbejde med Illustratorgruppen i Dansk Forfatterforening 2011. Illustrator/forfatter til billedbogen “MANDEN, FLUEN OG DET USTYRLIGE PIGEBARN” Udgivet på Turbine Forlag og Cain Press Bogota, 2014.