Kaffe fra den røde kaffekande, og med kager til – et tillykke til Knud Sørensen.

Vi fejrer og hylder Knud Sørensen, som i marts 2018 blev 90 år, ved at overrække ham en lille festbog fra kollegaer i Dansk Forfatterforening. Vi håber du vil kigge forbi, når lyrikergruppen og Dansk Forfatterforening inviterer til udgivelses-kaffebord i anledningen af udgivelsen, hvor kollegaer vil fremføre deres bidrag til bogen:

Et stykke af din tid

• – fra kolleger i Dansk Forfatterforening.”

d. 28.10 2018 kl. 15.00 – 17.30 hos Dansk Forfatterforening,

Strandgade 6, KBH K.

Måske kan du lige nå forbi fra bogforum, hvor Knud Sørensen også er på programmet, inden han gæster os i Forfatterforeningen? Der vil blive serveret kaffe, et prægtigt kagebord, og vi skænker et lille glas, så vi kan udbringe en skål.

Alle er velkomne!

Af hensyn til serveringen vil vi være glade hvis man forhåndstilmeldte sig til Kirsten.marthedal@gmail.com /telefon 22200288 ( Kirsten Marthedal ) inden 21.10.18.

Af Kirsten Marthedal, Forkvinde Lyrikergruppen - 11. august 2018