Lars Hauk

Sidst opdateret: 19. december 2019
Lars Hauk

Født 1964. Uddannet filmfotograf, og har i mange år virket som både fotograf og instruktør i filmbranchen. Debuterede som skønlitterær forfatter i 2015 med den eventyrlige roadmovie roman "Stars above Ballerup", på forlaget DONKEY EAR.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Høvejen 8, Lammefjorden, 4550 Asnæs Land: Danmark Mobil: 40437726 E-mail: Klik for at se e-mail

De skønlitterære

Besøg mig på:

Forlag: Donkey Ear Udgivelsesår: 2015

Stars above Ballerup

Bogens bagside tekst:

På en formiddag som så mange andre, lander den 48-årige revisor, Torben Eriksen, i Helsinkis internationale lufthavn. Men i ankomsthallen venter et skæbnesvangert sekund, hvori han ændrer retning – uden helt at vide hvorfor. Det sker bare. I en besynderlig form for slowmotion.

Han slynges ud på en forunderlig rejse, ned gennem Europa og ud i afkrogene af den han er. Brikkerne synes at vælte én for én, i en dominoeffekt der betager ham, og derfor fortsætter han. Fortsætter, med revisortasken fuld af drømme, imod et mål, hverken han eller vi kender. Og mod den pris, der utvivlsomt skal betales.

Stars above Ballerup er en eventyrlig og handlingsmættet roman – om at lade livet bære eller briste. Og en djævelsk forførende roadmovie – om at give alt hvad man har.

SAB_ebog_forside