Line Druedal Leonhardt

Besøg mig på:

Forlag: Forlaget Calibat Udgivelsesår: 2017

Nelson i Rom

Nelson er taget på ferie til Rom og mor og far, mormor og morfar vil helst kigge på ruiner, men Nelson vil helst bare fange æg med sin nye app. Måske kan han endda finde guldægget! Han tager sagen i egen hånd og det bliver en ferie, de aldrig vil glemme i Nelsons familie.

Nelson i Rom er tredje bog i serien om Nelson og hans skøre familie og endnu engang et samarbejde mellem Line Leonhardt og Palle Schmidt, der også har illustreret bøgerne. Privat er parret gift og har to døtre i målgruppen og de bruger flittigt deres eget familieliv i bøgerne. Nelson i Rom er således blevet til under et ophold på Det Danske Institut (Accademia di Danimarca) i Rom sidste år.

Forfatter: Line Leonhardt og Palle Schmidt

Illustrator: Palle Schmidt

Der er tidligere udkommet to bøger om Nelson og hans familie; Nelson på ulvejagt og Nelson og Zombiefødselsdagen. Alle bøgerne kan læses for sig, som højtlæsning eller læs selv for børn fra 5 år og op.

Nelson-i-Rom-omslag