Line Lybecker

Sidst opdateret: 4. november 2017
Line Lybecker

Beskrivelse:

Line Lybecker skriver realistiske ungdomsbøger og fantasy for voksne. Hun er grundlægger af og tidligere formand for Håbefulde Unge Forfattere og har siden 2014 udgjort den ene halvdel af forlaget Ulven og Uglen.
Line blev i oktober 2017 konstitueret formand for BU-gruppen.

Kontaktoplysninger:

Adresse: 2750 Ballerup Land: Danmark Mobil: 30290418 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

BU-gruppen, Aarhusgruppen

Online Referencer:

Forlag: Calibat Udgivelsesår: 2017

Historien om en dreng

Thobias på 17 år er kæreste med Julie. Til sommer afslutter han gymnasiet og skal søge ind på en videregående uddannelse, men Thobias ved ikke hvad han vil læse, eller om han overhovedet vil. Sammen med nogle kammerater starter han efter mange års pause til live-rollespil, og her møder han David.
David er meget anderledes end Thobias, og de to drenge bruger snart en del tid på at skrive sammen over mobilen. David lytter til Thobias, og pludselig ser fremtiden ikke lige så usikker ud.
På et tidspunkt går det op for Thobias at han er blevet forelsket i David, og hvad gør man så?

***

Hvordan indleder man overhovedet et forhold til en person af samme køn? Det var gået let nok med Julie fordi det ligesom naturligt lå i kortene at dreng plus pige er lig kærester. Men dreng plus dreng er et lidt andet regnestykke.