Pernille Tove Boldemann

Sidst opdateret: 5. august 2019
Pernille Tove Boldemann

Forfatter, oversætter (fra dansk, engelsk og tysk, til engelsk og dansk) social -og sundhedsassistent og Bornholmer.

Skriver thriller, børnebøger, ungdomsbøger, eventyr, livsværker og fanfics.

Debuterer med thrilleren "De Frosne Minder" Foråret 2019 og børnebogen "Stjerneglaneren" Sommeren 2019.

Bornholm er den idylliske mystik i sig selv, og gemmer mere end hvad øjet skuer, derfor kan man ikke blive andet end inspireret til alle genres retninger.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: 3700 Land: Danmark Mobil: 20113485
Associeret medlem

Besøg mig på:

Forlag: Forlaget Bluefox Udgivelsesår: 2019

De Frosne Minder

Den tidligere soldat, Zeb Lyngby Uchida, er ved at miste håbet om at få forældremyndigheden på sin lillesøster Malene, efter en tragisk bilulykke kostede hans mor og stedfar livet.

En sidste håndsrækning fra hans bedstefar, til at få styr på sit liv igen, sender ham til Manhattan. Mit i sin genindtræden i familiens dojo som sensei, bliver Zeb en aften blandet ind i noget gadekamp, der hurtigt vækker jægeren i ham og snart sender ham i undergrundskampene i The Cage, hvor han hurtigt kommer ud i det med byens værste karteller.

For at toppe det hele bliver Zeb ligeledes roddet ind i en ung franskmands fortumlede liv, der snart sender dem på flugt fra en psykotisk morder, der for 13 år siden myrdede en skoleklasse i Frankrigs skove - foruden 1 elev.