KOM IND I VÆRKSTEDET – nyt initiativ i S-styrelsen

For at dække et formodet behov mellem foreningens nuværende tilbud om ’Kom og skriv’ og ’Manuskript-hjælp’ stiller vi et par timers åbent rum til rådighed for fagligt modspil til et igangværende arbejde fire gange om året med start fra MANDAG,  den 27. SEPTEMBER KL. 19-21.

Af De skønlitterære - 24. august 2021

I VÆRKSTEDET kan du komme med et aktuelt problem, som du har behov for at formulere og vende med andre i et skrivefagligt forum. Det kan f.eks., være en karakter eller fortællervinkel, som du oplever, ikke fungerer, eller et underliggende problem, der stikker en kæp i din skriveproces, som kan blive synligt for dig i en kollegial udveksling. Det kan også være, at du har behov for at læse et lille, drilsk tekststykke højt og få respons på det.

Er du medlem af S-gruppen, kan du melde dig, enten som aktiv deltager eller som lyttende responsgiver. Hensigten er, at værkstedsaftenerne kan fungere som et åbent, fagligt-socialt diskussions- og inspirationsrum, hvor du kan forvente at få saglig kritik og sparring på dit igangværende arbejde og opleve at få noget med dig hjem. Måske oveni en mulighed for at finde sammen med andre i en skrivegruppe.

Hvordan kommer du med i VÆRKSTEDET?

Du melder dig ved at maile til birtekont@mail.tele.dk inden deadline – første gang den 20. september – og så beslutter vi ud fra det angivne emne i din ansøgning, hvornår du kan komme med som aktiv. Vi forestiller os, at der er rum for tre emner / aktive deltagere pr gang, ca. 30 min. til hver.

Vi glæder os til at se dig.

Med kollegial hilsen

Birte Kont og Anne Nielsen