Stephanie Donsø

Sidst opdateret: 19. december 2023
Stephanie Donsø

Beskrivelse:

Jeg uddannet billedkunstner fra Colchester School Of Art i England og har været beskæftiget med billeder igennem mange år. I de senere år har min beskæftigelse især koncentreret sig om bogillustration samt egen produktion af tryk og kort tilknyttet til mit eget brand Det Gyldne Blad.

Tilbyder også:

Egen webshop: detgyldneblad.com.
Samarbejder løbende med Galleri Heike Arndt om salg af værker i eget navn.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Soldraget 21, 3460 Birkerød Land: DK Tlf: 51945034 Mobil: 51945034 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

Illustratorgruppen, BU-gruppen

Online Referencer:

Flere referencer:

Instagram@det_gyldne_blad

Udgivelser

Andre projekter

Lavet i:

Flere udgivelser

2023 Illustreret børnebilledbogen ‘Liv’ forfattet af Anne-Sofie Allermann. Udgivet på Forlaget Frø.
2022 bidraget til ‘Den Store H.C. Andersen Eventyrbog’ sammen med 88 andre danske illustratorer. Udgivet på forlaget Eudor.

Har tidligere illustreret en række letlæsningsbøger for Turbine Forlaget og Straarup & Co samt løst illustrative opgaver for Folkekirkens Skoletjeneste, Frederiksberg Bibliotek  m.fl.

I 2021 shortlisted til The Northern Illustration Award hos The Northern School of Art i England arrangeret af AOI (Association Of Illustration)