Susanne Foldberg

Sidst opdateret: 27. marts 2020
Susanne Foldberg

Beskrivelse:

Mit mål er at give børn i alderen 9-12 år spændende bøger, som de gider læse.
Jeg tager udgangspunkt i den hverdag, jeg kender gennem mine egne børn - og de ting, der optager dem.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Kelleris Vang 69, 3060 Espergærde Land: Danmark Tlf: 29403512 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

BU-gruppen

Besøg mig på:

Forlag: Høst & Søn Udgivelsesår: 2018

Selfie-Simon ft. Rosa R.

Den anden bog i serien om Selfie-Simon og Rosa og deres jagt på godt indhold til deres YouTube-kanal.

Rosa mener, at pranks er vejen frem, hvis Simon skal have mange likes og subscribers på sin kanal. Hun vil gerne hjælpe – men så skal hun være en del af kanalen, som får navnet Selfie-Simon ft. Rosa R.

De to venner går i gang med deres pranks. Men ikke alle synes, det er sjovt at blive pranket, og Simon synes heller ikke, det er sjovt, at mange af deres følgere begynder at hate på ham og heppe på Rosa. Snart er deres venskab – og deres indstilling til Guldtuben – i fare, og Simon og Rosa må gøre op med sig selv: Kan man pranke andre, hvis man ikke selv er villig til at blive til grin?

Se mere om Selfie-Simon ft. Rosa R hos forlaget