Tommy Thorsteinsson

Sidst opdateret: 18. februar 2023
Tommy Thorsteinsson

Beskrivelse:

Født i 1965. Bor i Vejle, en af Danmarks smukkeste byer.
Skriver i grænselandet mellem krimi og psykologisk thriller, ofte med nervepirrende plottwist.
Debuterede i 2017 med Ensom ulv.

Jessica Winther serien:
2022: De døde hvisker i vinden - 1. bind i serien om klimaforsker Jessica Winther.
2023: Af jord er du kommet.
2023: De döda viskar i vinden - Saga-Egtmont i Sverige.

Anna Blaafalk serien:
2017: Ensom ulv.
2019: Havhvepsen. Titlen refererer til verdens giftigste dyr: Chironex fleckeri.
2021: Falkeblik. Tredje bind i serien.
Bøgerne om Anna Blaafalk er oversat til svensk og indlæst som lydbøger. I Danmark af Torben Sekov og i Sverige af Håkan Julander.
Bøgerne har høstet flotte anmeldelser, og lydbøgerne er højt ratet hos bl.a. Mofibo / Storytel.

Kontaktoplysninger:

Adresse: 7100 Vejle Land: Danmark E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

De skønlitterære

Besøg mig på:

Forlag: Forlaget Forfatterskabet Udgivelsesår: 2017

Ensom ulv

I mørke er alle katte grå – ulve ligeså! En varm sommeraften i 2016 bliver en ung kvinde myrdet midt under en koncert med superstjernen Rihanna. Kvinden er iklædt hvide englevinger, men hendes krop er brændt til ukendelighed. Hvem er hun?

For drabsefterforsker Anna Blaafalk starter nu et hæsblæsende kapløb med tiden i jagten på en vanvittig seriemorder. Samtidig lander et fly fra Dubai i Københavns Lufthavn. Ombord er en af verdens mest eftersøgte terrorister, Omar Assis. Han er kommet til Danmark for at udføre en dødbringende mission.

Ensom Ulv er første bind i en ny dansk serie af krimithrillere om teamet i afdelingen for personfarlig kriminalitet.

Ensom ulv forside