OBS! Ny underviser! Indtaling af lydbøger ved Vibeke Hastrup

Workshop om lydbogsindlæsning: Hvad er en god indlæsning?

Skal en indlæsning være neutral eller må man give karakterer en farve og arbejde med stemning?  Hvordan holder man energien oppe under en indlæsning og holder lytteren fangen? Hvad er vigtigt at huske, når man læser op?  Hvad betyder tempo og pauser, intonation, modulering og tryk? Hvordan arbejder man med mikrofonen?

Med en begrundet ansøgning forstås en kortere beskrivelse af dit professionelle virke, hvad du arbejder på lige nu, hvorfor netop dette kursus har din interesse, og hvad du regner med at få ud af kurset.

Underviser(e)

Sonja Oppenhagen

blev udlandet på Odense Teaterselevskole.
Har arbejdet på teater, film TV og desuden medvirket i radiodrama,oplæsning, radiosatirer indlæst bøger. Har siden 2008 været medlem af Momo Lydbog - skuespillernes eget lydbogsværksted. Dramalærer og instruktør.

Fotografi udlånt af Sonja Oppenhagen