Lyrikergruppens årsmøde med efterfølgende spisning

Hermed indkaldes medlemmer af lyrikergruppen til årsmøde d. 3. februar kl. 15.00 – 17.00, og traditionen tro vil der efterfølgende være middag.

Når vi har spist stiller vi om til debutantaften. Vi fejrer og gør os bekendte med høsten af lyriske debutanter fra året 2017.
Vi lader propperne springe og  udbringer en skål over et værdigt kagebord og ønsker lyrikken mod, styrke og inspiration i det nye år.

Årsmøde og debutantaften har følgende program:

Kl. 15.00 – 17.00: Årsmøde med dagsorden ifølge vedtægter. Der vil dette år også være valg af formand.

Kl. 17.30 – 19.30: Middag med rigelig god mad og drikke.

(Årsmødet og den efterfølgende middag er kun for Lyrikergruppens medlemmer)

OBS! Forslag fra styrelse eller medlemmer skal være indsendt til styrelsen senest 14 dage før årsmødet for at komme til afstemning.

Kl. 20.00: Debutantaften

Tilmelding: Kirsten.marthedal@gmail.com senest 19. januar 2018