Rabatordninger

Som medlem af Dansk Forfatterforening modtager du et medlemskort i forbindelse med din indmeldelse i foreningen.

Aviser, bøger og blade

Tidsskriftet Kritik – 20% rabat

Dvs. 400 kr. (+ porto) for en årgang (normalt 500kr. + porto pr. årgang). Du kan spare portoen ved selv at afhente de bestilte numre hos Arnold Busck Boghandel (Købmagergade 49, 1150 Kbh.K.). Der udkommer 4 numre af Kritik á 136 sider pr. årgang. For at opnå rabatten skal du bestille Kritik online: http://www.kritik.gyldendal.dk/abonnement.aspx

Koden oplyses via df@danskforfatterforening.dk i Dansk Forfatterforenings sekretariat.

10 % på alle bøger i webshoppen hos Academic books

Academic books forhandler både akademiske fagbøger, men også skønlitteratur: fx romaner, noveller, biografier, krimier og børnebøger.

Medlemmer af Dansk Forfatterforening får:
10 % rabat på alle bøger i webshoppen, og fast fragt på 30 kr. uanset antallet af bøger.
Bestillingen foregår via academicbooks.dk/fordel. Her benyttes en rabatkode, når du opretter en profil på siden. Rabatkoden kan rekvireres på df@danskforfatterforening.dk

Mad, motion og fritid

Letsgo – kør i delebil med rabat160620: medlemsfordel letsgo

Som medlem af Dansk Forfatterforening får du gratis oprettelse, når du melder dig til delebilsordningen hos LetsGo. Samtidig får du rabat på abonnementet hver måned.

• Indmeldelse ordinært medlemsskab 0 kr. (normalpris 950 kr.)
  • Kontingent 96 kr./mdr. (normalpris 220 kr./mdr.)
  • Selvrisikoforsikring 50 kr./mdr.

Hvis du allerede er tilmeldt delebilsordningen, kan du konvertere dit abonnement og få glæde af medlemsrabatten på den månedlige ydelse fremadrettet.

Som medlem af delebilsordningen kan du leje alle 180 LetsGo biler i både København, Aarhus, Odense, Greve, Herning, Hedensted, Svendborg, Thisted og Tórshavn.

Læs mere om delebilsordningen hos LetsGo og se hvor bilerne holder (www.letsgo.dk)

Sådan får du rabatten

På letsgo.dk kan du tilmelde dig og oplyse Dansk Forfatterforenings rabat kode: letsgoforfatter

Ved indmeldelse kan du blive spurgt om dit medlemsnummer af Dansk Forfatterforening, da medlemskabet af LetsGo med rabat er betinget af at du er medlem af Dansk Forfatterforening og rabatten ophører ved udmeldelse heraf.

Udmeldelse af LetsGo sker med en måneds varsel.

Tilmeld dig her (https://letsgo.dk/da/user/signup/)

Kontakt
Ønsker du at blive medlem af delebilsordningen og har du yderligere spørgsmål om hvordan Dansk Forfatterforenings rabat fungerer så kontakt LetsGo på letsgo@letsgo.dk.

Andersen Bakery – 10 % på brød, kaffe mv.
160825 Medlemsfordele andersen bakery

Som medlem af Dansk Forfatterforening får du 10% rabat i alle Andersen Bakerys butikker ved fremvisning af medlemskort. Butikkerne ligger på Fredriksberg og i Nimb Tivoli. Læs mere på www.andersen-danmark.dk

Sologstrand.dk – 10% rabat på sommerhusleje

Som medlem af Dansk forfatterforening får du 10% rabat på leje af sommerhus gennem sologstrand.dk. Bemærk, at ved lejet sommerhus inkl. slutrengøring, så gives rabatten udelukkende på den rene lejepris, dvs. ekskl. slutrengøring. For at opnå rabatten skal du booke gennem et link. Dette link får du ved at sende en e-mail til df@danskforfatterforening.dk

GG Tours http://www.ggtours.dk/

Som medlem af Dansk Forfatterforening får du:

• 25-30% tilbud på udvalgte ture
  • 10% rabat på alle “Extravaganza”- og “Endags kulturevents” produkterne.
  • 7% rabat på alle “The best of Europe”, “Globe Metropoler” samt “Grupperejse” produkter.

Ved bestilling skal anføres, at kunden er medlem af Dansk Forfatterforening. For bestilling og yderligere information kontakt dainfo@ggtours.dk

Kultur og oplevelser

Medlemskortet giver gratis adgang til:

Karen Blixen museet
Frederikshavn Kunstmuseum
Sorø Kunstmuseum
Aalborgs Historiske Museum
Fanø Museum
Teatermuseet i Hofteatret

Rabat på Bokmässan Göteborg

Ansøges via Dansk Forfatterforenings sekretariat df@danskforfatterforening.dk

Nordjyllands Kunstmuseum

Vis kortet og opnå rabatten ved indgangen.

International Forfatterscene – 30 % rabat på entre

Få entre til Sorte Diamants forfatterarrangementer (International Forfatterscene) for 70 kr. (normalpris 100 kr.) Husk at oplyse medlemskab ved henvendelse på tlf.: 91 32 42 27. Bestilte billetter skal afhentes i Diamantens reception senest 14 dage efter bestilling. Husk medlemskort ved afhentning.

Læs mere her: http://www.kb.dk/da/dia/studentsonly/forfatterscene

Cinemateket – rabat på filmoplevelser

Rabataftalen omfatter årskort til 220 kr. på film i Cinemateket i Filmhuset (normalpris 275 kr.). Oprettelsen foregår via dette link. Kode til brug ved oprettelse af medlemskab fås ved henvendelse til df@danskforfatterforening.dk. Årskortet giver rabat på billetter, og du kan tage en ledsager med til samme pris. Desuden er der 20% rabat i café og restaurant SULT, gratis adgang til første visning af Månedens film og rabat på medlemstilbud i Cinematekets butik.

PR

Foredragslisten hos Kristeligt Dagblad – medlemsrabat
  • Op til 10 forskellige foredrag ind på din profil på foredragslisten.dk. (tilgås også via http://www.foredragslisten.dk/ i øverste menu)
    • Dit portrætbillede og foredrag bliver vist i avisen minimum fire gange.
    • Dit portrætbillede og foredrag vises 50.000 gange på internettet.
    • Du bliver fremhævet i alle søgninger med både profilbillede og tekst med fed skrift.
    • Du kan få links til din hjemmeside og dine sociale medier med på din profil.Prisen pr. år er kr. 1.259 eks. moms (normalpris kr. 2.499).
    For yderligere information skriv til: foredrag@k.dk.
Pressekort

Som medlem af Dansk Forfatterforening har du endvidere mulighed for at få et pressekort, men det kræver, at du også har journalistisk eller pressefotografisk arbejde som væsentligt beskæftigelsesområde.

Hvem udsteder pressekortet?
Fællesudvalget for Danske Presseorganisationer (FDP) udsteder pressekort til andre end journalister med journalistik som væsentlig beskæftigelse – dette skal dokumenteres ved to-tre eksempler. Måske udmunder din research i freelanceartikler, eller du er fast klummeskribent eller andet.

Pressekortene fremtræder som udstedt af FDP.

Hvor lang tid gælder pressekortet?
Pressekort udstedt af FDP har en løbetid på 3 år ad gangen. Der opkræves et gebyr på kr. 200,00.

Ved fornyelse af kortet kontaktes Bente Holmstrøm på pressekort@danskemedier.dk

Hvordan ansøger man om kortet?
Ansøgning og uddybende spørgsmål om pressekort kan sendes til Danske Medier på: pressekort@danskemedier.dk

30 % på licens til b-indkomst.dk
Hjælp til at holde styr på honorar og restskat. Licensen kan testes gratis i 14 dage. Derefter koster det 454,3 kr.  inkl. moms pr. år (normalpris 649 kr. inkl. moms). Der skal benyttes rabatkode, som kan oplyses ved henvendelse til df@danskforfatterforening.dk  Betaling sker direkte ml. medlem og b-indkomst.dk

2004 - 2017 © Copyrighted | Dansk Forfatterforening | Designed by Arendt™ & Developed by Eksakte