Per Thestrup Vilain

Per Thestrup Vilain

Beskrivelse:

Lidt om mig selv;
Jeg, Per Thestrup Vilain er født i 1951i Århus. Og er barn af ”tresserne” med alt hvad det nu indebær, jeg er opvoksede på Frederiksberg og har gået i Skt. Anna Gades Skole, de første år. Men allerede dengang fortalte jeg historier, historierne fik jeg fra min forfader, der når familien var samlet, kunne fortælle historier fra en anderledes tid, og med et andet persongalleri en det jeg traf i Århus byliv. Mange af historierne handlede om ”Taterne” – og en af historierne den om ”bakke ål” – eller i daglig tale kaldet hugorm – det var mad for en sulten tater, og ellers handlede historierne om egnen omkring Skive i mellemkrigsår år. Jeg er uddannet optiker, og har igennem mange år haft min egen forretning i Skjern. - Men da jeg gik på pension begyndte forfatterskabet at tage sin begyndelse, det er lige nu blevet til flere romaner, den første der bliver udgivet er CHATOLLETS MYSTERIUM.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Augustenborgvej 21 B 5 mf., 8000 Århus C Land: Danmark Mobil: 42782013